Wednesday 29 July 2015

TEA TOX BLESS GREEN TEA

Badan kita mempunyai sistem detoksifikasi semula jadi yang membuang toksin melalui perpeluhan, pembuangan air besar dan pernafasan.
Walau bagaimanapun faktor-faktor luaran seperti pencemaran alam sekitar, tekanan, pemakanan yang tidak sihat, makanan yang diproses, gaya hidup tidak aktif dan penggunaan ubat-ubatan boleh meracuni sel-sel kita.
Bahan toksin ini sentiasa merosakkan sistem imun kita manakala toksin terkumpul diedarkan semula kepada organ-organ badan. Lama kelamaan, toksin akan menjadi beban yang memberi kesan kepada fungsi-fungsi normal tubuh kita. Ini menimbulkan pelbagai penyakit termasuk serangan jantung, strok, kencing manis, kanser usus, pening dan loya, muka kusam dan sebagainya. Atas sebab ini, detoksifikasi adalah sangat penting untuk menjaga kesihatan kita.
Escape Life kini menghasilkan produk yang inovatif dan efektif seperti BLESS TEATOXyang berasaskan 100% bahan semulajadi yang membantu mengeluarkan plak mucoid(najis). Ia adalah paling sesuai untuk mereka yang mengalami sembelit. BLESS TEATOX secara semula jadi akan bekerja dengan mengusir toksin dari organ-organ kita. Rasai badan yang segar, ringan dan bertenaga selepas detoksifikasi.
BLESS TEATOX akan sentiasa menggalakkan peristalsis kolon, memperbaiki usus yang tidak teratur manakala melembutkan dan mengeluarkan plak mucoid (najis). Walaupun ia bukan untuk menguruskan badan, tetapi ramai yang berjaya menurunkan berat badan disamping pembersihan usus.
DETOX SEMBELIT

No comments:

Post a Comment